Veivokterboligen som ble fredet og glemt
Like etter årtusenskiftet brukte veivesenet tid og ressurser på å bygge opp en «veihistorisk samling» på Langvasseid. Da det meste var ferdig, etter mange års jobb, igangsatte Vegmuseet vedlikehold av den 70 år gamle veivokterboligen på stedet. Den ble fredet av Riksantikvaren i 2007. Siden har anlegget stått … Fortsett å lese Veivokterboligen som ble fredet og glemt
Kopier og lim inn denne URL-en i ditt WordPress-nettsted for å bygge inn
Kopier og lim inn denne koden på nettstedet ditt for å bygge inn