Nytt tak over Vegmuseets steinknuser
For tre år siden skrev Randaposten om Vegmuseets anlegg på Langvasseid, der den gamle veivokterboligen og to uthus ble fredet av Riksantikvaren i 2007. Da var vinklingen at anlegget etter dette ble...